Koulutukset

Asian­tun­ti­jatyö

Onnistu vaikeissa asiakastilanteissa (1 pv)

Koulutuksessa käymme systemaattisesti läpi vaikeiden asiakastilanteiden käsittelyn eri vaiheet. Pohdimme asiakastyön haasteita niin henkilökohtaisten kohtaamisten ja puhelinpalvelun kuin myös sähköpostikontaktien näkökulmasta. Koulutus auttaa kohtaamaan vaikeat asiakastilanteet ammattimaisesti ja ohjaamaan asiakkaan ajattelua huomion kiinnittämisen tekniikan avulla.

Hyödyt osallistujille

  • Osaat valmistautua ennakkoon vaikeiden palvelutilanteiden varalle
  • Opit hallitsemaan omaa käyttäytymistäsi ja ylläpitämään omaa toimintakykyäsi tunnevaltaisissa tilanteissa
  • Opit ohjaamaan asiakkaan ajattelua huomion kohdistamisen tekniikan avulla
  • Osaat toimia ratkaisukeskeisesti vaikeissakin asiakaskohtaamisissa
  • Opit kääntämään vaikeat asiakaspalvelutilanteet asiakasuskollisuutta vahvistavaksi kohtaamiseksi.

Kenelle

Koulutus on suunniteltu kaikille asiakastyötä tekeville henkilöille tehtävästä ja toimialasta riippumatta.

Kouluttaja

Tapahtumapaikka

Hotel Haven

Unioninkatu 17

00130 Helsinki

Hinta

Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalit, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan sekä aamiaisen, lounaan ja kahvitarjoilut päivän aikana. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta kouluttajalta tai osoitteesta info(a)j-impact.fi.