Koulutukset

Asian­tun­ti­jatyö

Asiakaspalvelukoulutus (1pv)

Tämä koulutus antaa kattavan koko­nais­kuvan erinomaisen asiakastyön tärkeim­mistä osa-alueista ja runsaasti esimerkkejä ja neuvoja hyvän asiakaspalvelun tuottamisen tueksi. Onnistuneen asiakaspalvelun maine kiirii kauas, mutta huonot asiakaskokemukset leviävät usein vieläkin laajemmalle. Palvelussa tehtyjen virheiden korjaaminen on usein vaikeaa ja kallista. Tämän vuoksi asiansa osaava asiakaspalvelu on yritykselle arvokas resurssi, jonka kehittämiseen kannattaa panostaa.

Hyödyt osallistujille

  • Tiedät, mistä osatekijöistä erinomainen asiakaspalvelu koostuu
  • Ymmärrät ja hallitset palvelutilanteiden eri vaiheet
  • Osaat tunnistaa erilaisten asiakkaiden palvelutarpeet
  • Osaat toimia haastavissa asiakastilanteissa ammattimaisesti ja ratkaisukeskeisesti
  • Tunnistat lisämyynnin mahdollisuuksia erilaisissa asiakaskohtaamisissa
  • Tunnet omat vahvuutesi ja kehittymiskohteesi asiakaspalvelijana
  • Osaat laatia henkilökohtaisen kehitysohjelman jatkuvan kehittymisen varmistamiseksi

 

Kannattaisiko teidänkin yrityksenne investoida päivä asiakaspalvelun kehittämiseen? Jo yksi erinomaisesti onnistunut asiakaskohtaaminen voi maksaa koulutuksen kustannukset takaisin.

Kenelle

Valmennus on suunniteltu sekä vaativissa asiakaspalvelutehtävissä toimiville henkilöille että asiakaspalvelusta vastaaville esimiehille. Perinteisten palveluammattien lisäksi koulutus soveltuu erinomaisesti myös asiantuntijatyötä tekeville henkilöille. Hyvässä asiakaspalvelussa pätevät samat lainalaisuudet toimialasta riippumatta.

Teemme myös yrityskohtaisia valmennuksia.

Kouluttaja

Tapahtumapaikka

Hotel Haven

Unioninkatu 17

00130 Helsinki

Hinta

Tilaisuuden hinta on 790 eur/hlö + alv 24%, joka sisältää koulutusmateriaalin, lounaan ja kahvitarjoilut. Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta valmentajalta tai osoitteesta info(a)j-impact.fi.